Saknad😔

Jag saknar min farfar min förebild, farmor o farfar döden skijlde er Ă„t.. 
Ni visade för mej att kĂ€rlek kan vara till döden. Ni visade att jag skulle hoppet upp om att fĂ„ Ă€lska nĂ„gon sĂ„ mycket som du farmor Ă€lskade farfar. 

Farfar du sa inte mycket, men nĂ€r du vĂ€ll sa nĂ„got sa du alltid nĂ„got vettigt. Jag har insset att en dag kan allt bara gĂ„ upp och ner, att bara pĂ„ en dag sĂ„ blir inget desamma igen. Jag har alltid vetat det men att det kan gĂ„ sĂ„ fort.. 
Jag vet att en gĂ„ng fĂ„r se dej igen, det spelar ingen roll om folk inte tror pĂ„ de, men jag vet att jag kommer fĂ„ se dej o farmor tillsammans igen. O det gör att jag kĂ€nner lite hopp om att farmor kommer bli glad igen. 
Jag Ă„ngrar att jag inte va med er mer, nu nĂ€r jag va Ă€ldre.. Men vi har skapat mĂ„nga fina minnen tillsammans och det betyder sĂ„ mycket att fĂ„ ha dem minnena med er, jag kommer aldrig glömma er, spelar ingen roll om det gĂ„r 40 Ă„r, ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjĂ€rta. 

Dagen dĂ„ allt förĂ€ndrades dagen dĂ„ du fick slippa att ha ont att slippa lida, den dagen fĂ„r mej Ă€ndĂ„ kĂ€nna en lĂ€ttnad(menar inget dĂ„ligt) 
14/1-15 den dagen kommer sitta i mitt hjĂ€rta,dagen du försvann frĂ„n oss. 
Älskar dej sĂ„ mycket Farfar det kommer jag alltid att göra❀
AllmÀnt | |
Upp