Mina känslor..

Jag mår bra i en vecka sen mår jag skit igen. Det går upp o ner hela tiden. På väg ner nu igen.. Tankarna det bestämmer över mej, när jag väll tror att jag kommer få må bra igen så händer det, jag hamnar långsamt på botten igen.. O på botten stannar jag i flera veckor kan bli flera månader... 
Jag kan inte äta vanlig mat längre, min mage klara inte av det.. Va fan ska jag göra??? Jag måste få i mej riktigt mat, jag mår illa hela tiden så fort jag äter, det spelar ingen roll om jag öter ett äpple eller om jag äter en liten godis bit. Jag orkar inte.. Jag vill kunna äta som alla andra, mina ät störningar börjar komma tillbaka igen tror jag.. Det började så här, sen blir det bara värre o värre.. Mina vänner märker att jag börja försvinna.. (Kroppen)  
Det va mina vänner som tvingade i mej mat, det hjälpte så sjukt mycket. 

Jag känner mej så ensam, att ingen förstår mej, jag är fan inte ensam jag har dem vikigaste som man kan ha. Men jag känner mej så jävla ensam. Min ångest börjar oxå komma tillbaka, jag orkar fan inte jag vill roppa på hjälp, men jag ska fan klara det här. Jag behöve ingen hjälp, jag ska visa dem tror att jag behöver gå o prata med någon, att jag behöver riktigt hjälp för att jag mår så pass dåligt, men fan va jag ska visa dem. 


Allmänt | |
Upp