Fått nog nu.

Jag orkar inte hålla det hemligt så mycket längre, jag har vågat säga det till en vuxen.
Så nu får jag samla mod till att säga till dem sista, som behöver veta. Jag vågar inte berätta för jag vet inte vad som kommer hända om jag gör det. Det tar på krafterna, att inte kunna säga till någon. Att man måste verkligen hålla det hemligt. 

Jag vet inte vad jag ska göra längre, jag vill gråta varje hela tiden. Jag vill kunna ha det som alla andra kan ha, 
Jag vill må bra 
Kunna känna mej fin 
Bara få vara glad

Jag vågar inte somna längre, jag drömmer för mycket. Jag drömmer mardrömmar men jag kommer inte ihåg va det handlade om, elr jo dem värsta som har med dem jag älskar att göra... 
Jag sover inte ordentligt för jag är trött hela tiden, jag är helt jävla utmattad helt enkelt. Det känns som om vad jag än gör/säger blir det fel elr blir någon sårad, jag vet inte ens hur det känns att vara glad o må bra längre (jag är 100% seriös) kan någon säga mej hur det känns? 


Jag försöker vara så stark jag kan, det vet ni men jag orkar inte mer nu, det tar stop någonstans. Vi människor iallafall jag klarar inte av för mycket smärta som man måste leva med, som man inte kan ta hand om smärta som alltid kommer finnas där som aldrig kommer försvinna. 




Allmänt | |
Upp